koers dalasi

Tienus15
13 Nov, 2013 11:15

Lees bij coinmill dat de koers van de dal. 50.84 is, wat is de koers op straat? Ga over een paar dagen naar Gambia, moet schoolspullen aanschaffen dus is het belangrijk voor mij om te weten wat de koers is!

Bewerkt 18 Nov, 2013 00:29
Partner van Grumpy Old Sil
13 Nov, 2013 11:37

Als je wat minder wisselt bij een kantoor van Western Union 51

Als je grotere bedragen wisselt 52

Dat was eergisteren

lcschraa@gmail.com
13 Nov, 2013 13:10

Hallo Gambia gangers,

Mijn kennis in Gambia, jong en werkloos, wil om in zijn inkomen te voorzien, graag handelen in 2e hands goederen of levensmiddelen uit Europa.

Wie kent de Nederlandse bedrijven die deze goederen exporteren ? Waar kan hij deze spullen kopen ?

omigambia
13 Nov, 2013 16:27

Een shop voor hem huren en zelf de goederen verzenden met een van de containers verzenders mee geven.

Zelf verdien je er niks aan,maar hij heeft inkomen.Goederen kopen op Markt-Plaats.Hou wel in je achter hoofd dat jij je geld kwijt bent en het nooit genoeg is om van te kunnen leven.Zou lukken als je erg veel geld hebt en een super shop kan openen als Batimat,maar dan een beetje dichterbij b.v .Kost wat,maar men weet je te vinden.Succes.

lizet en dick
13 Nov, 2013 16:46

en dan graag een beetje behoorlijk spul.

vorige week moest een gambiaanse verkoper ( uit een buitenlanse container ) 2500 dalassi vragen voor een matrasje dat de kringloop niet eens meer wil hebben.

echt, gaten, vlekken en stinken.

hij kon zakken tot 2200

scheep hier zo'n knul toch niet mee op. wordt 'ie nooit wijzer van.

dat is geen helpen, dat is dumpen.

drie shops verder een nieuwe matras gekocht, vergelijkbare kwaliteit.

splinternieuw in verpakking 1500 dalassi.

omigambia
13 Nov, 2013 18:24

Helemaal waar.En zelfs hier is alles minder geworden.Wij verkochten veel matrassen en ook dat is nu stukken minder.Niet echt wij,maar men weet wel wie.Het is dit jaar veel minder dan normaal.Gelukkig hebben we een paar goede items mee kunnen nemen,maar dat is niet echt veel.O.a Nike voetbal schoenen en goede kraan koppen voor was tafel.Maar men wilt er niets voor betalen.Altijd teveel.

elisabeth
13 Nov, 2013 19:06

Heb ik iets gemist? Wat heeft dit met de koers van de dalasie te maken?

omigambia
13 Nov, 2013 19:24

Helemaal niets,misschien geen zin een nieuwe link te maken?Ha ha .

Tienus15
14 Nov, 2013 09:15

Ik heb gevraagd om de wisselkoers bij de wisselkantoortjes. Volgens mij hebben dat maar twee mensen begrepen.

Als iemand iets weet over de huidige koers, laat dat asjeblieft weten. Dank

omigambia
14 Nov, 2013 09:21

Daar had je al een antwoord op van Sil.Tussen de 51,5 en 52. Was gisteren.